Rozeznanie rynku - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego w przedmiocie zorganizowania kursów zawodowych, w ramach realizowanego przez PCPR w Łomży projektu pn. „Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług określonych w przedmiocie zamówienia.

 

            Jednocześnie uprzejmie informuję, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy nt. kosztów zorganizowania i przeprowadzenia usługi.

 

           Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów uczestników projektu „Razem ku samodzielności” (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych),  kursów zawodowych wyszczególnionych w poniższej tabeli:

 

Część

zamówienia

Nazwa kursu

Liczba osób

Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia

Termin realizacji usługi

I.

Kurs spawania metodą  MAG

 

8

Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, kurs zakończony egzaminem przeprowadzonym przez komisją z Instytutu spawalnictwa

VIII-30.IX. 2014

Kurs spawania metodą   TIG

 

3

Kurs spawania elektrodą otuloną MMA

1

II.

Kasa fiskalna z obsługa terminali i kart płatniczych

35

15  godzin dydaktycznych; dla każdego uczestnika oddzielna kasa fiskalna, przynajmniej 4 grupy szkoleniowe

VII- 30 IX 2014

III.

Kurs opiekuna osób zależnych (opiekun osób starszych /chorych/ niepełnosprawnych, opiekunka dziecięca, opiekun środowiskowy)

15

120 godzin

(w tym co najmniej 80 godzin praktycznych- 40 godzin w przedszkolu/ żłobku i 40 godzin w instytucji opiekującej się osobami starszymi )

VII- 30 IX 2014

IV.

Kelner-barman

6

120  godzin, w tym nie mniej niż 100 godzin zajęć praktycznych

VII- VIII 2014

V.

Księgowość małych i średnich firm

 

8

120 godzin dydaktycznych

VIII- IX 2014

VI.

Kadry i płace

2

100 godzin, w tym obsługa programów Symfonia

VIII- IX 2014

VII.

Szkolenie okresowe dla służb BHP i osób wykonujących zadania tych służb

1

30 godziny

 

VII-30.XI. 2014

VIII.

Kurs kosmetyczny

 

7

120 godzin, 3 moduły: wizaż i pielęgnacja twarzy; depilacja woskiem; stylizacja i pielęgnacja paznokci

VII- VIII 2014

IX.

Kurs podstawy komputera z telepracą

8

50 godzin, w tym 15 godzin telepracy

VII- X. 2014

X.

AUTOCAD I, AUTOCAD II

3

 30 godzin dydaktycznych na każdy moduł szkolenia

 

VII- IX. 2014

XI.

Grafika i projektowanie stron www

2

120 godzin

VII- 31 X 2014

 

Miejsce realizacji usługi:

Zajęcia w ramach kursów muszą odbywać się na terenie miasta Łomża.

 

Podane ilości osób biorących udział w kursach są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano.

 

 

WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM:

1)      Oferent powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w  danym zakresie, a program i czas trwania  szkolenia  musi być zgodny z  obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi.

2)      Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu.

3)      W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej.

4)      Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia . Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu.- dotyczy części I

5)      Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Ponadto każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć.

6)      Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości.

7)      Uczestnikom szkolenia każdego dnia należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche lub sztukowe (różnego rodzaju), kanapki.

8)      Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie.

9)      Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

10)  Budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania kursu, numerze sali, w której odbywają się zajęcia ( musza też zawierać logotypy POKL, EFS oraz informacje o realizowanym projekcie).

11)  Każdy kurs niekończący się egzaminem państwowym musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622).

12)  Po zakończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia:

a)      zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu,

b)      zaświadczenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt „Razem ku samodzielności -Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

13)  Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs

14)  Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2020 r.

15)  Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do:

a)      Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań.

b)      Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone (za zgodność z oryginałem):

    • kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć),
    • potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych
    • kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,
    • kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,
    • imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu,
    • kserokopię protokołu egzaminacyjnego
    • ankiety ewaluacyjne

 

Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części – 11

Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

Ofertę można przesłać:

  • mailowo na adres pcprlomza@wp.pl
  • faksem (86) 215 69 70
  • pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża
  • doręczyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, do dnia 27.06.2014 r. do godz. 09.00.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt z panią Izabellą Grochowską- kierownik projektu telefon (86) 215 69 44, mail  pcprlomza@wp.pl lub w siedzibie Zamawiającego, pokój 209.

 

Łomża, dnia 20.06.2014 r.

Dyrektor PCPR w Łomży

Edward Jarota

2014-06-20 14:44 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.