Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży działając na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) oraz art. 44 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869, ze zm.) oraz zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, Nr 2/2019, z dnia 25 marca 2019 roku dot. Regulaminu udzielania przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży zamówień na dostawy i usługi o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 EURO, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Łomżyński - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 – 400 Łomża
tel. 86 215-69-42, fax. 86 215-69-70
REGON: 450671289
NIP: 718-19-68-222
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przeprowadzenie interwencyjnego poradnictwa psychologicznego dla klientów PCPR w Łomży.
- Planuje się przeprowadzenie 40 godzin poradnictwa dla klientów PCPR w Łomży (przede wszystkim dla: rodziców zastępczych, dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, rodziców biologicznych, usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo – wychowawczych, osób dotkniętych przemocą, osób niepełnosprawnych).
- Przewidywany termin realizacji poradnictwa: od dnia zawarcia umowy do 18.12.2020 r.
- Miejsce przeprowadzenia usługi: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, teren powiatu łomżyńskiego lub konsultacja telefoniczna.
- Oferent, w razie wystąpienia takiej konieczności, musi być w stanie dojechać pod adres wskazany przez PCPR na terenie powiatu łomżyńskiego.
- Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia poradnictwa telefonicznie.
- Zakres i tematyka poradnictwa interwencyjnego związana będzie z indywidualnymi potrzebami osób. Poradnictwo będzie świadczone m.in. na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych, psychospołecznych, problemów dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną.
- Zamawiający zastrzega, iż konsultacje będą odbywać się w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Porady będą udzielane od poniedziałku do piątku oraz w weekendy.
Wymagane jest, aby poradnictwo świadczone było przez specjalistę spełniającego wszystkie poniższe warunki:
- wykształcenie wyższe na kierunku psychologia;
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego (udokumentowane);
- prawo wykonywania zawodu;
- w celu uniknięcia podwójnego finansowana osób, których wynagrodzenie finansowane jest ze środków publicznych, wszyscy pracownicy JST są zobowiązani świadczyć usługi poza obowiązującym ich czasem pracy (w tym również poza czasem urlopu wypoczynkowego) lub w czasie urlopu bezpłatnego (do oferty należy dołączyć zgodę na udzielenie bezpłatnego urlopu na czas świadczenia usługi podpisaną przez dyrektora placówki, w której pracuje).
Oferta powinna zawierać:
- życiorys (CV) – ze szczegółowym przebiegiem pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku psychologa;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) z ofertę cenową brutto za godzinę przeprowadzonego poradnictwa;
- oświadczenie zleceniobiorcy (załącznik nr 2);
- w przypadku pracowników JST wypełniony formularz (załącznik nr 3).
Kryterium wyboru ofert:
Cena 100%
Ofertę należy złożyć w zamkniętej i podpisanej kopercie, opatrzonej napisem „Zapytanie ofertowe na interwencyjne poradnictwo psychologiczne”, w następujący sposób:
- przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża,
- doręczyć osobiście w siedzibie Zamawiającego,
do dnia 16.01.2020 r. do godz. 12.00
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panem Mariuszem Kozikowskim, telefon: (86) 215 69 44, e-mail: pcprlomza@wp.pl lub w siedzibie PCPR, pokój 209.
UWAGA!
Nie ma możliwości uzupełniania ani zmiany oferty (dotyczy również zamiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia). Specjalista świadczący usługę jest zobowiązany do osobistego przeprowadzenia konsultacji oraz prowadzenia niezbędnej dokumentacji. W przypadku firm wymagane jest również pisemne zobowiązanie - zgłoszonych w ofercie i przewidzianych do realizacji zamówienia osób - do współpracy z Oferentem w celu realizacji umowy dot. przedmiotu zamówienia.
Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do podpisania umowy w siedzibie Zlecającego usługę.
Łomża, 08.01.2020 r.
Dyrektor PCPR w Łomży
Jacek Albin Nowakowski