KOMUNIKAT STAROSTY ŁOMŻYŃSKIEGO z dnia 2 listopada 2020 roku

Na podstawie art. 34 ust. 1 i art.35 ust.2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 920) wprowadzam następujące zasady obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Łomży z dniem 3 listopada 2020 roku

 

  1. W czasie godzin pracy Starostwa Powiatowego w Łomży zamknięte pozostaje wejście główne do budynku przy ulicy Szosa Zambrowska 1/27, które dostępne jest jedynie dla pracowników Starostwa, członków organów Powiatu Łomżyńskiego, pracowników jednostek organizacyjnych powiatu i innych instytucji mających swoją siedzibę w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży.
  2. Załatwianie spraw odbywa się:

a) drogą elektroniczną na e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl, platformy e-PUAP, systemem WebEwid,

b) pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego  w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża,

c) przez złożenie dokumentów w zamkniętych kopertach (szczególnie dokumentów wielostronicowych) do przeznaczonego w tym celu pojemnika umieszczonego w holu  budynku w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Łomży w tzw. punkcie odbioru dokumentów.

3. Aby potwierdzić profil zaufany, nie trzeba udawać się do Urzędu, wystarczy zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej - na stronie pz.gov.pl.

4. Wejście do budynku dla interesantów zostanie ograniczone tylko do osób, których osobista obecność jest niezbędna do załatwienia sprawy, po uprzednim kontakcie telefonicznym z właściwym wydziałem prowadzącym sprawę:

Wydział Komunikacji-  86 2156915,

Wydział Geodezji,  Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami-  86 2156930, 86  2156933,

Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Budownictwa-  86 2156980,  86 2156922,

Wydział Organizacyjny -  86 2156900,

Wydział Finansowy -   86 2156911,

Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i  Promocji -   86 2156918.



2020-11-03 08:34 Opublikował: Admin

Projekt graficzny i realizacja Speed S.C.