OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży,
ul. Szosa Zambrowska 1/27
ogłasza nabór na stanowisko:
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Liczba etatów: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 oraz teren powiatu łomżyńskiego;
Planowany początek zatrudnienia: wrzesień/październik 2023 r.
Warunki pracy: umowa o pracę w systemie zadaniowego czasu pracy
Główne obowiązki:
Wymagania konieczne:
– nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
– wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
– nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
– nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym;
– daje rękojmię należytej realizacji zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej;
– posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych;
Wymagania dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
Pozostałe informacje:
Klauzula Informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (4.5.2016 L 119/38 dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, reprezentowanym przez Dyrektora jednostki- Jacka Albina Nowakowskiego tel. 86 215 69 42, email: pcprlomza@powiatlomzynski.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w PCPR w Łomży możliwy pod adresem email: pcprlomza@powiatlomzynski.pl
3. Cel przetwarzania danych: Rozpatrzenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych
i skontaktowanie się z Kandydatem w celu przeprowadzenia dalszej procedury naboru.
4. Dane obowiązkowe: Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W sytuacji, w której kandydat będący osobą niepełnosprawną, chce skorzystać z prawa do pierwszeństwa
w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, niezbędne jest złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
Podanie informacji o karalności tj. skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 10 RODO.
5. Dane nieobowiązkowe:
Natomiast podanie dodatkowych danych, takich jak zdjęcia umieszczonego w CV, informacji o stanie zdrowia, o sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, społecznej lub zainteresowaniach jest dobrowolne. Dane te będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Niepodanie tych danych nie wykluczy Pani/Pana z prowadzonego naboru.
6. Czas przetwarzania danych osobowych:
7. Informacja o odbiorcach danych:
Informacja o wyniku naboru w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania oraz uzasadnienia wyniku naboru udostępniania na stronie internetowej ADO http://www.pcpr.powiatlomzynski.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ADO, w związku
z czym odbiorcą danych osobowych kandydata, może być każda osoba, która zapozna się
z powyższą informacją.
Dane osobowe kandydata mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz ADO, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania.
8. Przysługujące prawa:
Wyrażoną zgodę będzie można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na adres siedziby ADO lub na adres e-mail: pcprlomza@powiatlomzynski.pl. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Poza tym posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami RODO.